Bilety

Skrócone zasady zakupu i rezerwacji biletów na wydarzenia realizowane przez Pałac Kultury Zagłębia

  1. Przed zakupem biletu należy zapoznać się z obowiązującymi regulaminami.
  2. Bilety na wydarzenia oraz seanse filmowe można zakupić gotówką lub kartą płatniczą w Kasie PKZ (godziny otwarcia) oraz przez sklep online za pomocą przycisku "Kup bilet". Uwaga: płatności w sklepie online obsługuje system płatności Przelewy24 i do kwoty transakcji automatycznie doliczona jest prowizja w wysokości 1,9% wartości zakupu. Jeśli nie chcą Państwo płacić prowizji, zapraszamy do zakupów w Kasie PKZ.
  3. Bilety można rezerwować telefonicznie przez Dział Organizacji Imprez i Widowni (w dni robocze 8:30-15:30) pod nr tel. 32 733 88 15 lub 32 733 88 03 oraz przez Kasę PKZ (godziny otwarcia) pod nr tel. 32 733 88 01. Prosimy o przestrzeganie terminu odbioru biletów; po jego upływie zarezerwowane bilety wracają do ponownej sprzedaży (rezerwacja zostaje anulowana).
  4. Bilety w formie zamówień grupowych przyjmuje Dział Organizacji Imprez i Widowni (w dni robocze 8:30-15:30) pod nr tel. 32 733 88 15 lub 32 733 88 03.
  5. Na wydarzenia organizowane przez PKZ honorowane są ulgi (wykaz ulg). Ulgi nie obowiązują na wydarzenia organizowane przez firmy zewnętrzne.

 

Zakup biletów online w 3 krokach

Krok 1 - wybór miejsc na widowni

Przy każdym wydarzeniu, na które można zakupić bilet online znajduje się przycisk "Kup bilet". Przycisk przekierowuje do sklepu online, gdzie pojawi się:

  • wydarzenie bez planu sali - miejsca nie są numerowane, użytkownik wybiera tylko liczbę biletów do zakupu;
  • wydarzenie z planem sali - użytkownik kupuje bilety na dostępne, wybrane przez siebie, miejsca na sali;
  • lista wydarzeń - (najczęściej dot. seansów filmowych) użytkownik wybiera najpierw termin wydarzenia, następnie przechodzi do strony z wydarzeniem bez/z planem sali.

Podczas zakupu biletu należy wypełnić zamieszczony formularz. Prosimy zwrócić szczególną uwagę, aby podać poprawny i działający adres e-mail, na który zostaną przesłane bilety.

 

Krok 2 - płatność

Po wypełnieniu formularza nastąpi przekierowanie do systemu płatności Przelewy24. Do kwoty transakcji automatycznie doliczona jest prowizja w wysokości 1,9% wartości zakupu. Bilety należy opłacić w ciągu 20 minut; po przekroczeniu tego czasu zakup jest anulowany. Uwaga: nie należy dokonywać płatności przez zwykły przelew bankowy - transakcja nie będzie przeprowadzona prawidłowo. Jeśli nie chcą Państwo płacić prowizji, zapraszamy do zakupów w Kasie PKZ.

 

Krok 3 - odbiór i wydruk biletów

Po prawidłowo przeprowadzonej transakcji na podany w zamówieniu adres e-mail zostaną przesłane informacje - jedna z potwierdzeniem zamówienia, druga z biletami na wydarzenie. Bilety należy wydrukować i zabrać ze sobą na wydarzenie w celu okazania bileterowi.

 

Bilety nie przyszły na e-mail, co robić?

Rozwiązanie 1: Sprawdź folder spam. Jeżeli nasza wiadomość tam trafiła, dodaj pałacowy adres do białej listy, by uniknąć takiej sytuacji w przyszłości.

Rozwiązanie 2: Sprawdź na rachunku bankowym, czy przelew został wykonany prawidłowo.

Rozwiązanie 3: Sprawdź, czy nie otrzymałeś od nas e-mail o błędnie wykonanej transakcji. Jeżeli tak - postępuj zgodnie z załączoną w e-mail instrukcją.

Rozwiązanie 4: Jeżeli zapłaciłeś/aś za bilety, ale transakcja nie została powiązana z zamówieniem (np. zbyt długi czas realizacji płatności) - otrzymasz wiadomość z unikalnym hasłem i numerem zamówienia do systemu płatności Przelewy24. W takiej sytuacji należy ponownie wybrać dane wydarzenie, a przy płatności przez system Przelewy24 wybrać opcję "przedpłata" i wprowadzić otrzymane wcześniej hasło i numer zamówienia.

Uwaga: pieniądze nie zostaną pobrane drugi raz. Jeżeli jednak nie wykonasz żadnej operacji, pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 30 dni na konto, z którego zarejestrowany był przelew. Jeżeli chcesz zrezygnować z transakcji i otrzymać zwrot pieniędzy wcześniej, skontaktuj się z działem obsługi systemu Przelewy24 pod nr tel. 616 429 344.

Rozwiązanie 5: Jeżeli wcześniejsze rozwiązania nie pomogły, skontaktuj się z Działem Organizacji Imprez i Widowni pod nr tel. 32 733 88 15; 32 733 88 03 lub mailowo: rezerwacja@palac.art.pl.

 

Zwrot biletów

Zwroty zakupionych biletów odbywają się zgodnie z obowiązującymi regulaminami. Do pobrania: formularz odstąpienia od umowy.

Tagi:  bilety