Bilety

Skrócone zasady zakupu i rezerwacji biletów na wydarzenia realizowane przez Pałac Kultury Zagłębia

  1. Przed zakupem biletu należy zapoznać się z obowiązującymi regulaminami, dostępnymi na naszej stronie internetowej.
  2. Bilety na wydarzenia oraz seanse filmowe można zakupić gotówką lub kartą płatniczą w Kasie PKZ (zapoznaj się z godzinami otwarcia Kasy) oraz przez sklep online za pomocą przycisku "Kup bilet". Uwaga: płatności w sklepie online obsługuje system płatności Przelewy24 i do kwoty transakcji automatycznie doliczona jest prowizja w wysokości 1,9% wartości zakupu. Jeśli nie chcą Państwo płacić prowizji, zapraszamy do zakupów w Kasie PKZ.
  3. Rezerwacje biletów przyjmowane są osobiście lub telefonicznie (32 733 88 22), w Punkcie Informacyjnym (Hol Główny budynku PKZ), w godzinach pracy, które są publikowane tutajProsimy o przestrzeganie terminu odbioru biletów; po jego upływie zarezerwowane bilety wracają do ponownej sprzedaży (rezerwacja zostaje anulowana).
  4. Rezerwacje biletów w formie zamówień grupowych przyjmuje Punkt Informacyjny pod numrem telefonu: 32 733 88 22, w godzinach pracy, które są publikowane tutaj.
    Aby dokonać rezerwacji biletów grupowych należy wypełnić formularz zamówienia biletów grupowych, którego wzór jest dostępny tutaj. Wypełniony formularz należy przesłać skanem na adres e-mail: rezerwacja@palac.art.pl. Rezerwację należy uznać za ważną po otrzymaniu wiadomości zwrotnej, potwierdzającej przyjęcie rezerwacji oraz zawierającej informacji o terminie zakupu/ odbioru biletów.
  5. Na wydarzenia organizowane przez PKZ honorowane są ulgi (wykaz ulg). Ulgi nie obowiązują na wydarzenia organizowane przez firmy zewnętrzne.

 

Zakup biletów online w 3 krokach

Krok 1 - wybór miejsc na widowni

Przy każdym wydarzeniu, na które można zakupić bilet online znajduje się przycisk "Kup bilet". Przycisk przekierowuje do sklepu online, gdzie pojawi się:

  • wydarzenie bez planu sali - miejsca nie są numerowane, użytkownik wybiera tylko liczbę biletów do zakupu;
  • wydarzenie z planem sali - użytkownik kupuje bilety na dostępne, wybrane przez siebie, miejsca na sali;
  • lista wydarzeń - (najczęściej dot. seansów filmowych) użytkownik wybiera najpierw termin wydarzenia, następnie przechodzi do strony z wydarzeniem bez/z planem sali.

Podczas zakupu biletu należy wypełnić zamieszczony formularz. Prosimy zwrócić szczególną uwagę, aby podać poprawny i działający adres e-mail, na który zostaną przesłane bilety.

 

Krok 2 - płatność

Po wypełnieniu formularza nastąpi przekierowanie do systemu płatności Przelewy24. Do kwoty transakcji automatycznie doliczona jest prowizja w wysokości 1,9% wartości zakupu. Bilety należy opłacić w ciągu 20 minut; po przekroczeniu tego czasu zakup jest anulowany. Uwaga: nie należy dokonywać płatności przez zwykły przelew bankowy - transakcja nie będzie przeprowadzona prawidłowo. Jeśli nie chcą Państwo płacić prowizji, zapraszamy do zakupów w Kasie PKZ.

 

Krok 3 - odbiór i wydruk biletów

Po prawidłowo przeprowadzonej transakcji na podany w zamówieniu adres e-mail zostaną przesłane informacje - jedna z potwierdzeniem zamówienia, druga z biletami na wydarzenie. Bilety należy wydrukować i zabrać ze sobą na wydarzenie w celu okazania bileterowi.

 

Bilety nie przyszły na e-mail, co robić?

Rozwiązanie 1: Sprawdź folder spam. Jeżeli nasza wiadomość tam trafiła, dodaj pałacowy adres do białej listy, by uniknąć takiej sytuacji w przyszłości.

Rozwiązanie 2: Sprawdź na rachunku bankowym, czy przelew został wykonany prawidłowo.

Rozwiązanie 3: Sprawdź, czy nie otrzymałeś od nas e-mail o błędnie wykonanej transakcji. Jeżeli tak - postępuj zgodnie z załączoną w e-mail instrukcją.

Rozwiązanie 4: Jeżeli zapłaciłeś/aś za bilety, ale transakcja nie została powiązana z zamówieniem (np. zbyt długi czas realizacji płatności) - otrzymasz wiadomość z unikalnym hasłem i numerem zamówienia do systemu płatności Przelewy24. W takiej sytuacji należy ponownie wybrać dane wydarzenie, a przy płatności przez system Przelewy24 wybrać opcję "przedpłata" i wprowadzić otrzymane wcześniej hasło i numer zamówienia.

Uwaga: pieniądze nie zostaną pobrane drugi raz. Jeżeli jednak nie wykonasz żadnej operacji, pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 30 dni na konto, z którego zarejestrowany był przelew. Jeżeli chcesz zrezygnować z transakcji i otrzymać zwrot pieniędzy wcześniej, skontaktuj się z działem obsługi systemu Przelewy24 pod nr tel. 616 429 344.

Rozwiązanie 5: Jeżeli wcześniejsze rozwiązania nie pomogły, skontaktuj się z Punktem Informacyjnym (32 733 88 22), Działem Obsługi Klienta (32 733 87 94) lub mailowo: rezerwacja@palac.art.pl.

 

Zwrot biletów

Zwroty zakupionych biletów odbywają się zgodnie z obowiązującymi regulaminami, dostępnymi tutaj.

Tagi:  bilety