Analiza przekazów medialnych - reklama (szkoła ponadgimnazjalna)

Analiza przekazów medialnych - reklama (szkoła ponadgimnazjalna)

Data wydarzenia:
31 Marzec 2016 godz. 10:30
Lokalizacja:
Inna lokalizacja
Ceny biletów: 
Pojedyncze spotkanie - 11 zł
Karnet 5 spotkań - 40 zł
Karnet 7 spotkań - 49 zł
Karnet 9 spotkań - 54 zł

Warsztaty są realizowane w ramach programu KinoSzkoła.

Teamat zajęć: "Analiza przekazów medialnych - reklama" (cykl medialny)
Grupa wiekowa: szkoły ponadgimnazjalne
Czas trwania: 70 do 90 minut

Warsztaty Medialne dla uczniów to zajęcia składające się z części teoretycznej i praktycznej. Ich celem jest wzrost kompetencji medialnych wśród uczniów. Tematyka zajęć została ułożona zgodnie z zapisami podstawy programowej dla szkół gimnazjalnych (Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 grudnia 2008 r.).

Cykl medilany to multimedialna i aktywizująca forma pracy warsztatowej pozwalająca rozbudzić zainteresowania wszystkich uczestników. Celem warsztatów jest wyposażenie absolwenta szkoły ponadgimnazjalnej w wysoki poziom kompetencji medialnych, niezbędnych w wymiarze osobistym, kulturowym oraz obywatelskim. Uczestnicy nabywają praktycznych umiejętności wynikających ze standardów programu nauczania języka polskiego, a także edukacji historycznej, obywatelskiej i artystycznej.

Oficjalna strona programu edukacyjnego: www.kinoszkola.pl

Program dofinansowany: