Pałac

Kasa PKZ - zwroty biletów

Autor:

Kasa Biletowa Pałacu Kultury Zagłębia od 25 maja będzie funkcjonować w ograniczonej formie.

Kasa przyjmuje wyłącznie zwroty biletów – nie prowadzi sprzedaży biletów na nadchodzące wydarzenia.
Bilety można zakupić na stronie www.bilety.palac.art.pl.

Pałac Kultury Zagłębia otwarty jest wyłącznie w celu dokonania zwrotu biletów. Ze względów sanitarnych wynikających z aktualnie obowiązujących przepisów, nie ma możliwości korzystania z korytarzy, innych pomieszczeń, wind, toalet itp.

 

GODZINY OTWARCIA KASY
poniedziałek, środa, piątek              9:00–15:00
wtorek, czwartek                              13:00–19:00
11 i 12 czerwca - kasa nieczynna

 

Procedura sanitarna dotycząca sposobu zwrotu biletów zakupionych bezpośrednio w Kasie Biletowej Pałacu Kultury Zagłębia.
Procedura będzie aktualizowana w zależności od sytuacji związanej z koronawirusem.

Wytyczne dla klientów – osób zwracających bilet:

  1. Drzwi frontowe PKZ są zamknięte, należy skorzystać z prawego bocznego wejścia do budynku (od strony ul. Górników Redenu).
  2. Do budynku może wejść tylko jedna osoba, obowiązkowo w maseczce i rękawiczkach jednorazowych.
  3. Osoby czekające w kolejce zobowiązane są do zachowania bezpiecznego odstępu (2 m).
  4. By dokonać zwrotu, należy przedłożyć w kasie zakupiony bilet wraz z dowodem jego zakupu (paragon lub faktura VAT) oraz wypełnić odpowiedni formularz. Zwrot ceny biletu zakupionego gotówką następuje w formie gotówki. Zwrot ceny biletu zakupionego kartą płatniczą następuje w formie płatności na tę kartę.
  5. Bilet, dowód zakupu, formularz, a w przypadku zwrotu gotówki także dowód wypłaty gotówki, należy spiąć i wrzucić do przygotowanej skrzynki przy kasie.

 

Dziękujemy za zrozumienie sytuacji i współpracę.

Przypominamy, że bilety na wydarzenia przełożone nie tracą ważności. Listę imprez odwołanych bądź przełożonych znajdą Państwo TUTAJ.