Aktualności

Konkurs ofert na obsługę gastronomiczną i handlową Dni Dąbrowy Górniczej 2025

Autor: Małgorzata Fert

Pałac Kultury Zagłębia w Dąbrowie Górniczej ogłasza konkurs ofert na najem na kompleksową obsługę gastronomiczną i sprzedaż piwa, stoiska spożywcze z wyłączeniem lodów oraz stosika handlowe podczas imprezy plenerowej DNI DĄBROWY GÓRNICZEJ wraz z festynem rodzinnym z okazji Dnia Dziecka – „Dziecięce Miasteczko” festyn organizowanej w dniach 31.05 - 1.06.2025 r. na terenie Parku Hallera w Dąbrowie Górniczej.

Miejsce: Park Hallera w Dąbrowie Górniczej

Czas trwania imprezy:
31.05.2025 – sobota impreza masowa od godziny 17:00 do godz. 23:00, wystąpią m.in. Piotr Rogucki, THE DUMPLINGS;
1.06.2025 – niedziela  impreza masowa od godz. 17:00 do godz. 23:00, wystąpią m.in. Sztywny Pal Azji, Dżem;
1.06.2025 – Festyn rodzinny z okazji Dnia Dziecka Dziecięce Miasteczko widowiska Przebój Lata, czyli skrzydlaty odlot oraz Bajeczna fiesta.

Organizator zapewnia przyłącze zasilające w energię elektryczną o łącznej mocy 45 KW rozmieszczone w trzech osobnych rozdzielniach z przyłączami po 2 gniazda trójfazowe i 6 gniazd jednofazowych.

Najemca zabezpieczy we własnym zakresie okablowanie urządzeń gastronomicznych, spożywczych i handlowych (przewody mają odpowiadać wymogom BHP i warunkom techniczno-elektrycznym).

Przedłużacze elektryczne jednofazowe i trójfazowe oraz inne przewody stosowane do rozprowadzenia energii elektrycznej na terenie imprezy powinny cechować się odpornością na uszkodzenia mechaniczne i działanie wody. Wszystkie przedłużacze użytkowane na terenie imprezy powinny spełniać wymagania określone w przepisach dotyczących systemu oceny zgodności oraz powinny być oznakowane znakiem CE. Przedłużacz do zastosowania na zewnątrz musi być wykonany w stopniu szczelności min IP44 (najlepiej IP54), musi posiadać klapki ochronne na gniazdach i kabel w izolacji gumowej o przekroju minimum 2,5 mm².

Odpowiedzialnością Najemcy będzie, aby urządzenia gastronomiczne i spożywcze posiadały aktualne zezwolenia wydane przez Sanepid na prowadzenie działalności handlowej.

UWAGA !!!!

Do konkursu mogą przystąpić wyłącznie Najemcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie w obsłudze  dużych imprez plenerowych powyżej 5 tyś uczestników.

Oferty należy składać osobiście lub przesłać pocztą na adres Pałacu Kultury Zagłębia, Plac Wolności 1, pok. Nr 330 II piętro, 41-300 Dąbrowa Górnicza. Oferty przyjmowane będą do dnia 24.04.2025 r. do godziny 13:00 (decyduje data i godzina wpływu oferty do Organizatora). Wyniki konkursu zostaną podane na stronie internetowej Pałacu Kultury Zagłębia www.palac.art.pl.

Szczegółowych informacji udziela: Mariusz Tarnowski, tel. 32 733 88 03 (PKZ).

DO POBRANIA: